Kreditpontos képzés! Iratkezelés a gyakorlatban – Vizsga–, és szakértői névjegyzék lehetőséggel
Az
iratkezelés a törvényes működés mellett kihat a munka hatékonyságára és
képes befolyásolni az üzleti eredményt, árbevételt is: az
iratkezelésben a szervezet piaccal, vevőkkel, adminisztrációval stb.
kapcsolatos létfontosságú információinak JÖVEDELMEZŐ kezelése valósul
meg!
Az iratkezelés fontosabb mint gondolná…!
Napjaink
szervezeteinek egyre több és több információval kapcsolatos problémával
kell egyre rövidebb és rövidebb idő alattl megbírkózni. Óriási a nyomás
a tökéletes adminisztrációval kapcsolatban (iratkezelés) az ügyfelek, a
vevők, a partnerek és a hatóságok részéről egyaránt. A szervezetek
saját érdeke, hogy megfeleljenek a törvényi előírásoknak és az
ügyfélelvárásoknak egyaránt.
(A DWP Akadémia támogatóinak köszönhetően az első 10 jelentkező
között egy fotónyomtató kerül kisorsolásra! Jelentkezzen már MOST! Iratkezelés a gyakorlatban – jelentkezés >>>)
De hogyan is lehet megfelelni minden, a szervezeti adminisztrációra nehezedő nyomásnak?
Az
iratkezelés lehet a kulcs, a megoldás: ez biztosítja egyfelől a
törvényes működést, másfelől az értékesítés növelését a fenntarthatóság
figyelembevételén keresztül (illetve egyebek mellett a minőségirányítási
rendszer hatékony működését is). A hatékony iratkezelés jelentheti a
versenyelőnyt vagy gazdasági nehézségek közepette a túlélést.
Egy
megfelelő iratkezelési, dokumentumkezelési rendszer (az elektronikus és
a papír alapú adminisztráció összehangolása) akár 30-40 %-kal
hatékonyabbá teheti az üzleti folyamatok nélkülözhetetlen
adminisztrációját.
Törvényi megfelelés
1.
Az állam, a közigazgatás egyre több információt igényel a szervezetek
működésről. Ezeket az adatokat össze kell gyűjteni, foglalkozni kell
vele, el kell juttatni az igénylőhöz - utána pedig archiválni kell, meg
kell őrizni. Ennek biztosítása komoly RENDSZERT alkot, amely tartalmazza
a megfelelő tudást, esetleg egy elektronikus (iratkezelő,
dokumentumkezelő) rendszert (is) és a “papírokkal” való megfelelő
eljárásokat (operatív irattár, megőrzési idő, központi irattár,
selejtezés, levéltárba adás...).
2. Amennyiben a közigazgatás
valamely ügyet elektronikus útra terel - a szervezetnél át kell állni
erre a megoldásra: kell(het) egy rendszer és kellhet a szaktudás. (Ha
valaki költségmegtakarításból “kiteszi” felhőbe az üzleti folyamatait
(vagy egy részüket), attól még az iratkezelési szabályokat akkor is be
kell tartania.)
3. Fel kell készülni: egyre több ellenőrzésre és
iratkezeléssel kapcsolatos gondok esetén egyre nagyobb bírságokra lehet
számítani (a NAV ellenőrzésekről és óriási bírságokról szóló hírek
naponta jönnek...)
Piaci nyomás:
1. A marketing
világából kilépett a környezettudatosság, a fenntarthatóság - manapság
már a piaci sikert vagy túlélést jelentheti, ha valaki fenntarthatóan és
társadalmi felelősségvállalással működik.
A piac elismeri a zöld
termékeket és szolgáltatásokat - és hajlandó többet is fizetni ezekért -
gondoljunk csak például a "zöld áramra".
A magyar kormány
részéről is van egy erőteljes kezdeményezés hogy az erőforráspazarló
növekedés (GDP-fetisizmus) helyett gazdaságot egy szinten tartott,
fenntartható gazdasággá konvertálja.
Az iratkezelés segít deklarálni, hogy egy szervezet fenntarthatóan, a környezetre odafigyelően működik.
2.
Ha a szervezet fontos partnere változtat üzleti adminisztrációjában,
akkor követni kell őt: ha áttér az elektronikus számlázásra például és
nem vagyunk rá felkészülve, kieshetünk vagy csökkenthet az üzletünk
volumene.
3. Nagyon sokan próbálnak eladni és ezért a
költségcsökkentési-hatékonyságnövelés gondolat még hosszú-hosszú évekig
érvényes lesz. Az iratkezelés jelentős megtakarítást és
hatényonyságnövekedést hozhat - csak tudni kell, hogy hogyan.
Iratkezelés a gyakorlatban – Vizsga-, és szakértői névjegyzék lehetőséggel
Tekintse meg szakértőinket! Iratkezelési szakértői névjegyzék >>>
DWP Akadémia bemutatkozó >>>
Jön a NAV - ÖN felkészült a kérdésekre?
Minden információ egy helyen - és TÖBB: vizsgával növelheti
elismertségét és szakértői névjegyzékbe kerülve kiemelkedhet szakmájában
- támogatva cége erőfeszítéseit!
Ha most jelentkezik egy éven keresztül hozzájut az Üzleti folyamat és adminisztráció MAGAZIN-hoz >>> -
TOP cégek, iratkezelési jogszabályok, online e-számlázás vagy
telepített program, céges listák, szakmai cikkek... Jelentkezzen MOST!
Időpont: 2014. február 27. Csütörtök (9-16 óráig); regisztráció 8:30-tól
Részvételi díj: 32.000,- Ft +ÁFA amely tartalmazza a vizsgadíjat (5.000 Ft + áfa/fő) és az elektronikus szakmai anyagot.
Az
ellátás költségét (frissítők, aprósütemény és szendvicsebéd) a számlán
külön soron, 2.000 Ft + áfa/fő értékben, közvetített szolgáltatásként
tüntetjük fel.
Helyszín: NEXON Székház – Konferenciaterem - 1138 Budapest, Váci út 186.
(Megközelíthetőség:
BKV: M3-as metróval a Gyöngyösi utca megállóig, majd a Duna Pláza
oldalán, Újpest irányába gyalog 600 méter.)
A DWP Akadémia
támogatóinak köszönhetően az első 10 jelentkező között egy fotónyomtató
kerül kisorsolásra! Jelentkezzen már MOST! Iratkezelés a gyakorlatban – jelentkezés >>>
NEXON Kredit: 7 db
Előadók:
Szalay Arykán dokumentumkezelési tanácsadó
Fodor Zoltán szakmai igazgató, DWP Akadémia
Szabó Zoltán termékmenedzser, NetLock Kft.
Pataki Tamás Business Development Manager, Canon Hungária Kft.
A DWP Akadémia támogatóinak köszönhetően az első 10 jelentkező
között egy fotónyomtató kerül kisorsolásra! Jelentkezzen már MOST! Iratkezelés a gyakorlatban – jelentkezés >>>
Kérdés, kapcsolat
DWP Üzleti folyamat és adminisztráció Portál
DWP Akadémia
Fodor Zoltán
szakmai igazgató
DWP Akadémia mail >>>
06/30/600 31 26
2014. február 3., hétfő
Gyakorlati iratkezelés tanfolyam - Jelentkezzen MOST a kedvezményelért!
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése