2015. november 20., péntek

E-számla konferencia - és több! Szakmai nap a pénzügy-számvitel-könyvelés számára

A pénz beszél  - Kötelező elektronikus aláírás - kötelező elektronikus számlázás?

A törvényes és hatékony pénzügyi-számviteli munka konferenciája -  Szakmai rendezvény a pénzügy-számvitel-könyvelés-könyvvizsgálat területén dolgozóknak

A Papírmentes Év 2016 nyitó rendezvénye - fókuszban a törvényesség

Válságok jönnek, válságok mennek – és a pénzügyi-számviteli munka fontosabb, mint valaha. A vállalkozások törvényes működéséhez egyre több ellenőrzés és egyre nagyobb büntetések kapcsolódnak - konferenciánkon irányt mutatunk, hogy dokumentumai, folyamatai rendben legyenek. 

Fókuszban az e-számlázás - tényleg kötelező? És ha igen - mikortól?

Nagy kérdés a vállalkozások számára, hogy mit jelent a kötelező elektronikus aláírás - és valóban kötelező lesz az elektronikus számlázás bevezetése?

Az Ön cége felkészült az elektronikus számlázás nagyon gyors bevezetésére?

Az esemény tervezett témái:

- A számlázási rendszer változásai 2016. - A NAV ellenőrzés és a pénzügyi-számviteli dokumentumok - különös tekintettel az elektronikus számlázásra.
- A teljes körű e-számlázás: a teljes (e)számla küldési, fogadási és feldolgozási folyamat megoldásai - Az elektronikus számlázás felhalmozódott tapasztalatai – a bevezetés, a működtetés gyakorlata, ellenőrzés, áttérés új rendszerre. - Valós alternatíva az elektronikus számlázás felhőben?
- A papíralapú számlák „hagyományos” feldolgozása - A papíralapú számlafeldolgozás beviteli eszközei – multifunkcionális eszközök, szkennerek - Precíz munkához melyik is az ideális szkenner?
- A munkafolyamatok hatékonyabbá tétele a különböző rendszerek együttműködésével: ügyvitel, vállalatirányítás, dokumentumkezelés összekapcsolva - Szerződések kezelése, szerződéstár – kapcsolódás a számlákhoz. Hatékony workflow esettanulmányok bemutatása.
- Beszerzéstámogatás elektronikus úton – e-beszerzés újdonságai. - Szállítókiválasztás, szerződések életciklus kezelése, elektronikus igénylő rendszer, elektronikus megrendelés.
- Hogyan lehet a pénzügyi-számviteli-beszerzési terület munkafolyamatait hatékonyabbá tenni?
- Automatizált munkafolyamatok, automatizált adatkinyerés - A tökéletes számlaigazolási folyamat. - Karakterfelismerés a pénzügyi-számviteli munkafolyamatokban.
- A hosszú távú, hiteles archiválás kulcslépései - döntési pontok, munka az archiválási szolgáltatóval. - Szerződéstár, szerződésarchívum kialakítása, működtetése.

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Résztvevőink:
pénzügyi és számviteli vezetők, gazdasági igazgatók, főkönyvelők, könyvelők, könyvvizsgálók, tanácsadók, beszerzési vezetők, munkatársak, kontrollerek.
Valamint: iratkezelési szakértők, dokumentumkezeléssel foglalkozó vezetők, munkatársak, informatikai vezetők, munkatársak, szervezetfejlesztők, belső ellenőrök.

Időpont: 2016. január 28., csütörtök – regisztráció kezdete: 9.00 óra – indítsuk egy kötetlen beszélgetéssel és egy kávéval, teával a rendezvényt!

A rendezvény helyszíne: Budapest – Rubin Wellness & Conference Hotel, 1118 Budapest, Dayka Gábor u. 3. (A budai zöldövezetben fekvő alpesi stílusú Rubin Wellness & Conference Hotel a belvároshoz közeli, de mégis kellemes, nyugodt környezetet kínál).

Ellenérték: HUF 29.000,- + ÁFA - "early bird" kedvezményes jelentkezés 2015. december 18-ig: HUF 19.000,- + ÁFA.

További kedvezmény:  a konferencia résztvevői között kisorsolásra kerül 5 Elektronikus számlázás szakértő tanfolyam.

Minden résztvevő megkapja az Üzleti folyamat és adminisztráció Magazin aktuális számát.

KEDVEZMÉNY - jelentkezzen már most! Jelentkezési lap – Elektronikus számlázás konferencia >>>

Kapcsolat:
Fodor Zoltán
szakmai igazgató
06 (20) 402 91 49

Nincsenek megjegyzések: