A pénz beszél - Kötelező elektronikus aláírás - kötelező elektronikus számlázás?
A
törvényes és hatékony pénzügyi-számviteli munka konferenciája -
Szakmai rendezvény a pénzügy-számvitel-könyvelés-könyvvizsgálat
területén dolgozóknak
A Papírmentes Év 2016 nyitó rendezvénye - fókuszban a törvényesség
Válságok
jönnek, válságok mennek – és a pénzügyi-számviteli munka fontosabb,
mint valaha. A vállalkozások törvényes működéséhez egyre több ellenőrzés
és egyre nagyobb büntetések kapcsolódnak - konferenciánkon irányt
mutatunk, hogy dokumentumai, folyamatai rendben legyenek.
Fókuszban az e-számlázás - tényleg kötelező? És ha igen - mikortól?
Nagy
kérdés a vállalkozások számára, hogy mit jelent a kötelező elektronikus
aláírás - és valóban kötelező lesz az elektronikus számlázás
bevezetése?
Az Ön cége felkészült az elektronikus számlázás nagyon gyors bevezetésére?
Az esemény tervezett témái:
-
A számlázási rendszer változásai 2016. - A NAV ellenőrzés és a
pénzügyi-számviteli dokumentumok - különös tekintettel az elektronikus
számlázásra.
- A teljes körű e-számlázás: a teljes (e)számla küldési,
fogadási és feldolgozási folyamat megoldásai - Az elektronikus
számlázás felhalmozódott tapasztalatai – a bevezetés, a működtetés
gyakorlata, ellenőrzés, áttérés új rendszerre. - Valós alternatíva az
elektronikus számlázás felhőben?
- A papíralapú számlák „hagyományos”
feldolgozása - A papíralapú számlafeldolgozás beviteli eszközei –
multifunkcionális eszközök, szkennerek - Precíz munkához melyik is az
ideális szkenner?
- A munkafolyamatok hatékonyabbá tétele a különböző
rendszerek együttműködésével: ügyvitel, vállalatirányítás,
dokumentumkezelés összekapcsolva - Szerződések kezelése, szerződéstár –
kapcsolódás a számlákhoz. Hatékony workflow esettanulmányok bemutatása.
-
Beszerzéstámogatás elektronikus úton – e-beszerzés újdonságai. -
Szállítókiválasztás, szerződések életciklus kezelése, elektronikus
igénylő rendszer, elektronikus megrendelés.
- Hogyan lehet a pénzügyi-számviteli-beszerzési terület munkafolyamatait hatékonyabbá tenni?
-
Automatizált munkafolyamatok, automatizált adatkinyerés - A tökéletes
számlaigazolási folyamat. - Karakterfelismerés a pénzügyi-számviteli
munkafolyamatokban.
- A hosszú távú, hiteles archiválás kulcslépései -
döntési pontok, munka az archiválási szolgáltatóval. - Szerződéstár,
szerződésarchívum kialakítása, működtetése.
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
Résztvevőink:
pénzügyi és számviteli vezetők, gazdasági igazgatók, főkönyvelők,
könyvelők, könyvvizsgálók, tanácsadók, beszerzési vezetők, munkatársak,
kontrollerek.
Valamint: iratkezelési szakértők, dokumentumkezeléssel
foglalkozó vezetők, munkatársak, informatikai vezetők, munkatársak,
szervezetfejlesztők, belső ellenőrök.
Időpont: 2016.
január 28., csütörtök – regisztráció kezdete: 9.00 óra – indítsuk egy
kötetlen beszélgetéssel és egy kávéval, teával a rendezvényt!
A rendezvény helyszíne:
Budapest – Rubin Wellness & Conference Hotel, 1118 Budapest, Dayka
Gábor u. 3. (A budai zöldövezetben fekvő alpesi stílusú Rubin Wellness
& Conference Hotel a belvároshoz közeli, de mégis kellemes, nyugodt
környezetet kínál).
Ellenérték: HUF 29.000,- + ÁFA - "early bird" kedvezményes jelentkezés 2015. december 18-ig: HUF 19.000,- + ÁFA.
További kedvezmény: a konferencia résztvevői között kisorsolásra kerül 5 Elektronikus számlázás szakértő tanfolyam.
Minden résztvevő megkapja az Üzleti folyamat és adminisztráció Magazin aktuális számát.
KEDVEZMÉNY - jelentkezzen már most! Jelentkezési lap – Elektronikus számlázás konferencia >>>
Kapcsolat:
Fodor Zoltán
szakmai igazgató
06 (20) 402 91 49
2015. november 20., péntek
E-számla konferencia - és több! Szakmai nap a pénzügy-számvitel-könyvelés számára
Címkék:
dokumentumkezelés,
e-számla,
iratkezelés,
konferencia,
könyvelés,
pénzügy,
szakértő,
számvitel
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése